- Clientul comunică datele de identificare ale aparatului.
- Primim în service doar aparatele fabricate pentru rețeaua electrică EU 230V / 50 Hz. Ne rezervăm dreptul de a refuza aparatele insalubre, care prezintă urme de insecte, paraziți sau pericol de contaminare.
- Clientul trimite aparatul în service pe răspunderea proprie referitoare la transport. Nu ne asumăm responsabilitatea dacă ambalajul original este incomplet, iar acest lucru cauzează daune aparatului. Este necesară prezentarea facturii și a certificatului de garanție în original pentru aparatele ale căror certificat de garanție este valabil (în cazul în care suntem emitenți).
- Se completează raportul corespunzător intrării aparatului în service. Clientul semnează raportul, adăugând un număr de telefon, un nume în clar și semnătură. Clientul care este doar reprezentantul proprietarului va completa documentul împreună cu seria actulului de identitate.
- Rezultatul constatării pentru verificarea mecanică și eliberarea devizului cu costurile reparației se emit în mininum 2 zile lucrătoare. Timpul de reparație poate fi cuprins între 2-10 zile lucrătoare, în cazul aparatelor în garanție. În cazul reparațiilor efectuate în afara garanției, timpul total de reparație poate fi cuprins între 5-30 zile calendaristice, atunci când este nevoie de a comanda piese de la producător.
- În situații excepționale, la montarea piesei comandate se poate descoperi necesitatea comandării unui alt subansamblu, al cărui defect nu era vizibil fără piesa respectivă.
- După ce clientul agreează devizul de reparație trimis în format electronic, sau anunțat telefonic, se poate continua reparația.
- Dacă devizul de reparație nu este agreat de client, lucrarea se sistează, astfel că sunteți nevoit se achitați prețul de 30 lei pentru constatare.
- La ieșirea din service, clientul semnează raportul de service emis în urma constatării, semnate de către responsabilul de departament. Clientul semnează raportul, adăugând un număr de telefon, un nume în clar și semnătură. Clientul care este doar reprezentantul proprietarului va completa documentul împreună cu seria actulului de identitate.
- Aparatele care prezintă depuneri de calcar sau probleme de întreținere, mecanisme blocate din cauza întârzierii sau neefectuării corecte a operațiilor de întreținere, vor fi reparate contra cost, neacoperit de garanție.
- Garanția reparațiilor (6 luni pentru piese înlocuite + manoperă) se acordă doar la sediul II Litinschi Gheorghe Mihai.
- Clientul este obligat să își ridice aparatul din service (indiferent dacă este reparat sau nu) în termen de 60 zile calendaristice de la data în care a fost contactat pentru a i se aduce la cunoștință stadiul în care este aparatul. În caz contrar, în ziua cu numărul 61, clientul este de drept în întârziere, iar aparatul va intra în patrimoniul II Litinschi Gheorghe Mihai. și se va lăsa fără o notificare prealabilă, II Litinschi Gheorghe Mihai urmând să recupereze din aparatul clientului componentele folosite.
- Aparatele de cafea second-hand comercializate de firma noastră au o garanție de 6 luni .
Experiența noastră de peste 10 ani in repararea aparatelor de cafea Saeco-Philips va oferim cele mai bune servicii la cel mai bun raport calitate – preț
Litcaffe © 2022. Toate drepturile rezervate. Creat de Bursa de Marketing